2008/01/21

Nire Power Pointa

SlideShare web orrian nire Power Pointa ipini dut baina ez dakit zergatik ezin dut aurkitu. Bi ipini ditut bat "Elikadura" izenaz eta bestea "Elikadura eta haurra" izenaz. Programak Power Pointak prozesatzen zegoela zioen eta gutxi barru eskura izango nituela baina ez da horrela izan.

Eskertuko nizueke aurkituz gero abisatzea, Power Pointaren azken diapositiban nire blogaren helbidea dago (www.elikadura.blogspot.com). Interes handia baduzue utzi zuen emaila eta posta elektroniko baten bidez bidaliko dizuet.

Oharra: Power Pointa musika zuen baina gehiegi okupatzen zuenez hau kendu behar izan dut web-ean ipini ahal izateko.

1 comentario:

Karmele Perez Urraza (EHUko Bilboko Magisteritza) dijo...

Ainara:
Zure blogaren helbidea www sobera dago.
Honako orrian dagoela uste dut, baina ez zure kontu pertsonalean:
http://www.slideshare.net/guestd35966/elikadura-eta-haurrak/
ha

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.